Обучения
за учители

Фондация "Образователно сътрудничество" има над 20-годишен опит в предоставянето на обучения за учители и образователни експерти.

Представените ни по-долу обучения са само част от дългогодишното ни портфолио и са едни от най-търсените обучения:

Обучението стъпва на един от най-иновативните и успешни инструменти за постигане на успех и мотивация коучинга . Обучаемите усвояват уменията да мотивират учениците, да им помогнат да развиват уменията и талантите си, да станат отговорни, активни и ангажирани в учебния процес. Обучението е разделено на 4 важни за учителите теми:

 

Тема 1 - Игрови модели за изучаване на български език от деца, чиито майчин език е различен от българския.

Темата се фокусира върху изграждане и планиране на иновативни методи, разработване и прилагане на игрови модели за преподаване на езика и оценяване на резултатите на учениците, модели на позитивно възпитание и конструктивни подходи за осъществяване на обучение, основаващо се на сътрудничество за постигане на по-добри резултати в мултикултурна среда.

 

Тема 2 - Мотивационни техники за изграждането и поддържането на вътрешна мотивация при работа в мултикултурна среда

Темата е интригуваща за педагози от прогимназиален етап, които работят в среда на липса на интерес към учебния процес и безпричинни отсъствия от училище от страна на учениците, и имат нужда от инструменти за мотивация и самомотивация, умения и техники да поддържат интереса на учениците си чрез разнообразни и креативни модели и игри. Обучаемите преминават през лична работа за преосмисляне на тяхната роля на обучители и възпитатели, чрез промяна на перспективата и намиране на нова гледни точки и решения към предизвикателствата, пред които са изправени във всекидневната си работа.

 

Тема 3 - Коучинг и професионално насочване на застрашени от отпадане ученици в мултикултурна среда

Темата е разработена за преподаватели от гимназиална степен и от професионалните гимназии, които да придобият коучинг умения, чрез които да изграждат осъзната активност у учениците, да ги подкрепят в откриването на силните си страни и да добият увереност за ресурсите, с които разполагат, както и за формулиране на целите и планиране на резултати. Обучението се фокусира и върху умението да съчетават професионалната подготовка с иновативни и креативни методически подходи.

 

Тема 4 - Създаване и управление на екипи за съвместно решаване на проблеми в мултикултурна среда

Темата е полезна за преподаващите в мултикултурна среда, които ще придобият нагласа за взаимна подкрепа, работа в мрежа за взаимодействие и обмяна на опит. Прилагат се екипни методи за намиране и прилагане на ефективни решения на всекидневни предизвикателства и трудни казуси. Обучението използва подходите на менторството и дизайн мисленето за използване на креативен творчески подход при търсенето на идеи и рационалност при анализа и подбора на решения.

 

Продължителност : 32 учебни часа (включва присъствено обучение, групова и самостоятелна работа и решаване на казус).

 

Успешното преминаване на обучението предоставя 2 броя квалификационни кредити. Обучението е включено в Информационния регистър на одобрените програми за повишаване на квалификацията на педагогическите специалисти. (РД09 954.24.01/2017).

 

За повече информация не се колебайте да се свържете с нас!

Темата е много важна за преподаватели в начална училищна степен, от 1 до 4 клас. В това обучение се фокусираме върху:

  • изграждане и планиране на иновативни методи,
  • разработване и прилагане на игрови модели за преподаване на езика и оценяване на резултатите на учениците,
  • модели на позитивно възпитание и конструктивни подходи за осъществяване на обучение,
  • основаващо се на сътрудничество за постигане на по-добри резултати в мултикултурна среда.

Коучинг и професионално насочване на застрашени от отпадане ученици в мултикултурна среда.


Темата е насочена към преподаватели от гимназиална степен и от професионалните гимназии. Те ще придобият коучинг умения, чрез които да изграждат осъзната активност у учениците, да ги подкрепят в откриването на силните си страни и да добият увереност за ресурсите, с които разполагат, както и за формулиране на целите и планиране на резултати.

Обучението ще се фокусира и върху умението да съчетават професионалната подготовка с иновативни и креативни методически подходи.

Мотивационни техники за изграждането и поддържането на вътрешна мотивация при работа в мултикултурна среда.


Темата е насочена към педагози от прогимназиален етап, които работят в среда на липса на интерес към учебния процес и безпричинни отсъствия от училище от страна на учениците.

Ако имате нужда от инструменти за мотивация и самомотивация, умения и техники да поддържане на интереса на учениците си чрез разнообразни и креативни модели и игри, то това обучение е за Вас.

Обучаемите преминават през лична работа за преосмисляне на тяхната роля на обучители и възпитатели, чрез промяна на перспективата и намиране на нова гледни точки и решения към предизвикателствата, пред които са изправени във всекидневната си работа.

Създаване и управление на екипи за съвместно решаване на проблеми в мултикултурна среда.


Темата е припозната като нужна на всички преподаватели от целевата група, които ще придобият нагласа за взаимна подкрепа, работа в мрежа за взаимодействие и обмяна на опит.

В това обучение прилагаме екипни методи за намиране и прилагане на ефективни решения на всекидневни предизвикателства и трудни казуси.

Обучението използва подходите на менторството и дизайн мисленето за използване на креативен творчески подход при търсенето на идеи и рационалност при анализа и подбора на решения.

Ако имате колебания кое обучение би било най-подходящо за Вас и Вашия екип, не се колебайте да се свържете с нас за консултация. С радост ще създадем подходящото обучение, което отговаря на нуждитена училището и екипа.

Проведени обучения за учители

Пети бюлетин с новини от проекта PalLab С удоволствие ви представяме петия бюлетин на проекта PAL Lab, който обобщава най-важните моменти от заключителната среща на партньорите. Събитието се състоя на 26 и 27 септември 2024 г. в красивия град Солун, където участниците обсъдиха постигнатите резултати и стратегиите за бъдещо развитие. Заключителната среща на PAL Lab събра представители на всички партньорски организации, ангажирани с развитието на иновативни образователни подходи и инструменти за учене. Основен акцент беше
Събитие за разпространение на резултатите по проект Pal Lab Erasmus+ На 30 септември 2024 г. се проведе събитие за разпространение на резултатите по проект Pal Lab, финансиран по програма „Еразъм +“. Събитието събра активни участници, които обсъдиха постигнатите резултати и споделиха ценна обратна връзка, която ще помогне за бъдещото развитие на проекта. Основната цел на проекта е да подкрепи учителите, медиаторите и експертите, работещи с ромски деца и младежи, чрез повишаване на тяхната квалификация в
Заключителна среща на проект Pal Lab Erasmus + Project в Солун Проектът Pal Lab, финансиран по програма „Еразъм +“, достигна важен финален етап с провеждането на заключителната среща на 26 и 27 септември 2024 г. в Солун, Гърция. По време на двудневното събитие, партньорите по проекта обсъдиха последните детайли преди приключването на проекта, както и плановете за популяризиране и надграждане на платформата, създадена в рамките на проекта. Срещата беше ключова за обобщаване на постигнатите резултати
Четвърти бюлетин по проекта PAL LAB Щастливи сме да споделим и четвъртият бюлетин на проекта PAL Lab, по програма Еразъм! В него ще откриете най-новите събития, наблюдения и успехи от изминалите месеци. Този брой съдържа подробна информация за проведеното обучение за учители и постигнатите резултати. В секция “Ресурси” можете да намерите всички материали, които сме създали по този и предишни проекти. За да прочетете целия бюлетин, натиснете тук: Към бюлетин N.4 – новини от PalLab
Готова е “Матрица на компетенциите за учители и медиатори, работещи с ромски деца и младежи” по проект PAL LAB Щастливи сме да споделим първият ни готов продукт, създаден в рамките на проект “Педагогически подходи за повишаване на квалификацията на учители, медиатори и експерти, работещи с ромски деца и младежи – равни възможности и намаляване на преждевременното напускане на училище“ (PAL LAB), споразумение N. 2022-1-RO01-KA220-SCH-000086373  финансиран по програма Еразъм плюс с участието на партньори от Румъния, Гърция,
Пилотиране на обучителната програма създадена в рамките на проект Pal Lab 11, 12 и 13 юни 2024 г. в гр. София, Фондация Образователно сътрудничество представи и пилотира обучителната програма „Педагогически инструменти за учители и медиатори за работа с ромски деца и младежи“ в рамките на Pal Lab Erasmus + Project. В работната среща се включиха обучители, учители, експерти и ромски медиатори от България, Турция, Румъния, Гърция и Белгия. Обучителната програма се състои от 5 разработени в партньорство