Обучения
за учители

Фондация "Образователно сътрудничество" има над 20-годишен опит в предоставянето на обучения за учители и образователни експерти.

Представените ни по-долу обучения са само част от дългогодишното ни портфолио и са едни от най-търсените обучения:

Обучението стъпва на един от най-иновативните и успешни инструменти за постигане на успех и мотивация коучинга . Обучаемите усвояват уменията да мотивират учениците, да им помогнат да развиват уменията и талантите си, да станат отговорни, активни и ангажирани в учебния процес. Обучението е разделено на 4 важни за учителите теми:

 

Тема 1 - Игрови модели за изучаване на български език от деца, чиито майчин език е различен от българския.

Темата се фокусира върху изграждане и планиране на иновативни методи, разработване и прилагане на игрови модели за преподаване на езика и оценяване на резултатите на учениците, модели на позитивно възпитание и конструктивни подходи за осъществяване на обучение, основаващо се на сътрудничество за постигане на по-добри резултати в мултикултурна среда.

 

Тема 2 - Мотивационни техники за изграждането и поддържането на вътрешна мотивация при работа в мултикултурна среда

Темата е интригуваща за педагози от прогимназиален етап, които работят в среда на липса на интерес към учебния процес и безпричинни отсъствия от училище от страна на учениците, и имат нужда от инструменти за мотивация и самомотивация, умения и техники да поддържат интереса на учениците си чрез разнообразни и креативни модели и игри. Обучаемите преминават през лична работа за преосмисляне на тяхната роля на обучители и възпитатели, чрез промяна на перспективата и намиране на нова гледни точки и решения към предизвикателствата, пред които са изправени във всекидневната си работа.

 

Тема 3 - Коучинг и професионално насочване на застрашени от отпадане ученици в мултикултурна среда

Темата е разработена за преподаватели от гимназиална степен и от професионалните гимназии, които да придобият коучинг умения, чрез които да изграждат осъзната активност у учениците, да ги подкрепят в откриването на силните си страни и да добият увереност за ресурсите, с които разполагат, както и за формулиране на целите и планиране на резултати. Обучението се фокусира и върху умението да съчетават професионалната подготовка с иновативни и креативни методически подходи.

 

Тема 4 - Създаване и управление на екипи за съвместно решаване на проблеми в мултикултурна среда

Темата е полезна за преподаващите в мултикултурна среда, които ще придобият нагласа за взаимна подкрепа, работа в мрежа за взаимодействие и обмяна на опит. Прилагат се екипни методи за намиране и прилагане на ефективни решения на всекидневни предизвикателства и трудни казуси. Обучението използва подходите на менторството и дизайн мисленето за използване на креативен творчески подход при търсенето на идеи и рационалност при анализа и подбора на решения.

 

Продължителност : 32 учебни часа (включва присъствено обучение, групова и самостоятелна работа и решаване на казус).

 

Успешното преминаване на обучението предоставя 2 броя квалификационни кредити. Обучението е включено в Информационния регистър на одобрените програми за повишаване на квалификацията на педагогическите специалисти. (РД09 954.24.01/2017).

 

За повече информация не се колебайте да се свържете с нас!

Темата е много важна за преподаватели в начална училищна степен, от 1 до 4 клас. В това обучение се фокусираме върху:

  • изграждане и планиране на иновативни методи,
  • разработване и прилагане на игрови модели за преподаване на езика и оценяване на резултатите на учениците,
  • модели на позитивно възпитание и конструктивни подходи за осъществяване на обучение,
  • основаващо се на сътрудничество за постигане на по-добри резултати в мултикултурна среда.

Коучинг и професионално насочване на застрашени от отпадане ученици в мултикултурна среда.


Темата е насочена към преподаватели от гимназиална степен и от професионалните гимназии. Те ще придобият коучинг умения, чрез които да изграждат осъзната активност у учениците, да ги подкрепят в откриването на силните си страни и да добият увереност за ресурсите, с които разполагат, както и за формулиране на целите и планиране на резултати.

Обучението ще се фокусира и върху умението да съчетават професионалната подготовка с иновативни и креативни методически подходи.

Мотивационни техники за изграждането и поддържането на вътрешна мотивация при работа в мултикултурна среда.


Темата е насочена към педагози от прогимназиален етап, които работят в среда на липса на интерес към учебния процес и безпричинни отсъствия от училище от страна на учениците.

Ако имате нужда от инструменти за мотивация и самомотивация, умения и техники да поддържане на интереса на учениците си чрез разнообразни и креативни модели и игри, то това обучение е за Вас.

Обучаемите преминават през лична работа за преосмисляне на тяхната роля на обучители и възпитатели, чрез промяна на перспективата и намиране на нова гледни точки и решения към предизвикателствата, пред които са изправени във всекидневната си работа.

Създаване и управление на екипи за съвместно решаване на проблеми в мултикултурна среда.


Темата е припозната като нужна на всички преподаватели от целевата група, които ще придобият нагласа за взаимна подкрепа, работа в мрежа за взаимодействие и обмяна на опит.

В това обучение прилагаме екипни методи за намиране и прилагане на ефективни решения на всекидневни предизвикателства и трудни казуси.

Обучението използва подходите на менторството и дизайн мисленето за използване на креативен творчески подход при търсенето на идеи и рационалност при анализа и подбора на решения.

Ако имате колебания кое обучение би било най-подходящо за Вас и Вашия екип, не се колебайте да се свържете с нас за консултация. С радост ще създадем подходящото обучение, което отговаря на нуждитена училището и екипа.

Проведени обучения за учители

Първа партньорска среща в Брашов по проект PalLab С радост споделяме с вас кадри от срещата на партньорите по програма PAL-LAB Erasmus+, която се състоя в живописния град Брашов, Румъния. Успешната среща насърчи дискусии относно резултатите от изследванията, свързани с образователните условия на ромските деца и младежи в участващите страни. Очертахме и бъдещи действия за овластяване и повишаване на уменията на учителите и медиаторите. Скоро ще споделим и първите резултати от работата ни по проекта! Повече за
Анализът направен по проект Teach2learn вече е достъпен и на български език Предоставяме ви вече и на български език осъщественото сравнително проучване по проекта Teach2Learn. Чрез него се запознахме с програмите за четене и методиките на преподаване в различните страни партньори по проекта и професионалните профили на учителите. В рамките на проучването се проведоха и интервюта с учители от всяка държава, за да определят конкретните нужди от обучение по темата четене с разбиране. Предстои ни
Готово е проучването на добри практики от България и ЕС в сферата на професионалното образование и обучение Работата ни по проект “Пътна карта за адаптиране на професионалното образование към нуждите на пазара на труда в община Плевен“ продължава. В секция “Ресурси” на сайта ни ще намерите “Проучване на добри практики от България и ЕС в сферата на професионалното образование и обучение”. Докладът има за цел да предостави аналитична база за добри практики в сферата на
Завършихме първата част от изпълнението на втория ни работен пакет по проекта Teach2learn Държавите партньори по проекта Teach2Learn – Австрия, България, Испания, Португалия, Люксембург и Турция – приключиха успешно първата част от втория работен пакет. Партньорите по проекта, Compass, EVM, ECF, Social Impact Development Centre, PS I.Hadjijski, Tekkeköy İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, осъществиха сравнително проучване, чрез което се запознаха с програмите за четене и методиките на преподаване в различните страни партньори по проекта и професионалните
Вижте “Проучване на образователната политика в частта на професионалното образование, включително дуално обучение в община Плевен” Настоящият доклад “Проучване на образователната политика в частта на професионалното образование, включително дуално обучение в община Плевен” е разработен в рамките на проект“ Пътна карта за адаптиране на професионалното образование към нуждите на пазара на труда в община Плевен“, договор NoBG05SFOP001-2.025-0082-С01, по програма „Добро управление“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. Докладът е част от подготовката на
Първата ни работна среща по проекта Teach2Learn се проведе в Инсбрук Началото на работната ни седмица започна в Инсбрук, Австрия. Споделяме няколко снимки от първата ни работна среща по проекта Teach2Learn – Tools for teaching independent learners, финансиран по програма Еразъм плюс. Благодарим от сърце на колегите ни за ползотворната работа и споделените идеи, за да можем успешно да осъществим заложените в проекта ни цели! За повече информация и актуални новини, можете да следите тук: Повече за