Обучения
за учители

Фондация "Образователно сътрудничество" има над 20-годишен опит в предоставянето на обучения за учители и образователни експерти.

Представените ни по-долу обучения са само част от дългогодишното ни портфолио и са едни от най-търсените обучения:

Обучението стъпва на един от най-иновативните и успешни инструменти за постигане на успех и мотивация коучинга . Обучаемите усвояват уменията да мотивират учениците, да им помогнат да развиват уменията и талантите си, да станат отговорни, активни и ангажирани в учебния процес. Обучението е разделено на 4 важни за учителите теми:

 

Тема 1 - Игрови модели за изучаване на български език от деца, чиито майчин език е различен от българския.

Темата се фокусира върху изграждане и планиране на иновативни методи, разработване и прилагане на игрови модели за преподаване на езика и оценяване на резултатите на учениците, модели на позитивно възпитание и конструктивни подходи за осъществяване на обучение, основаващо се на сътрудничество за постигане на по-добри резултати в мултикултурна среда.

 

Тема 2 - Мотивационни техники за изграждането и поддържането на вътрешна мотивация при работа в мултикултурна среда

Темата е интригуваща за педагози от прогимназиален етап, които работят в среда на липса на интерес към учебния процес и безпричинни отсъствия от училище от страна на учениците, и имат нужда от инструменти за мотивация и самомотивация, умения и техники да поддържат интереса на учениците си чрез разнообразни и креативни модели и игри. Обучаемите преминават през лична работа за преосмисляне на тяхната роля на обучители и възпитатели, чрез промяна на перспективата и намиране на нова гледни точки и решения към предизвикателствата, пред които са изправени във всекидневната си работа.

 

Тема 3 - Коучинг и професионално насочване на застрашени от отпадане ученици в мултикултурна среда

Темата е разработена за преподаватели от гимназиална степен и от професионалните гимназии, които да придобият коучинг умения, чрез които да изграждат осъзната активност у учениците, да ги подкрепят в откриването на силните си страни и да добият увереност за ресурсите, с които разполагат, както и за формулиране на целите и планиране на резултати. Обучението се фокусира и върху умението да съчетават професионалната подготовка с иновативни и креативни методически подходи.

 

Тема 4 - Създаване и управление на екипи за съвместно решаване на проблеми в мултикултурна среда

Темата е полезна за преподаващите в мултикултурна среда, които ще придобият нагласа за взаимна подкрепа, работа в мрежа за взаимодействие и обмяна на опит. Прилагат се екипни методи за намиране и прилагане на ефективни решения на всекидневни предизвикателства и трудни казуси. Обучението използва подходите на менторството и дизайн мисленето за използване на креативен творчески подход при търсенето на идеи и рационалност при анализа и подбора на решения.

 

Продължителност : 32 учебни часа (включва присъствено обучение, групова и самостоятелна работа и решаване на казус).

 

Успешното преминаване на обучението предоставя 2 броя квалификационни кредити. Обучението е включено в Информационния регистър на одобрените програми за повишаване на квалификацията на педагогическите специалисти. (РД09 954.24.01/2017).

 

За повече информация не се колебайте да се свържете с нас!

Темата е много важна за преподаватели в начална училищна степен, от 1 до 4 клас. В това обучение се фокусираме върху:

  • изграждане и планиране на иновативни методи,
  • разработване и прилагане на игрови модели за преподаване на езика и оценяване на резултатите на учениците,
  • модели на позитивно възпитание и конструктивни подходи за осъществяване на обучение,
  • основаващо се на сътрудничество за постигане на по-добри резултати в мултикултурна среда.

Коучинг и професионално насочване на застрашени от отпадане ученици в мултикултурна среда.


Темата е насочена към преподаватели от гимназиална степен и от професионалните гимназии. Те ще придобият коучинг умения, чрез които да изграждат осъзната активност у учениците, да ги подкрепят в откриването на силните си страни и да добият увереност за ресурсите, с които разполагат, както и за формулиране на целите и планиране на резултати.

Обучението ще се фокусира и върху умението да съчетават професионалната подготовка с иновативни и креативни методически подходи.

Мотивационни техники за изграждането и поддържането на вътрешна мотивация при работа в мултикултурна среда.


Темата е насочена към педагози от прогимназиален етап, които работят в среда на липса на интерес към учебния процес и безпричинни отсъствия от училище от страна на учениците.

Ако имате нужда от инструменти за мотивация и самомотивация, умения и техники да поддържане на интереса на учениците си чрез разнообразни и креативни модели и игри, то това обучение е за Вас.

Обучаемите преминават през лична работа за преосмисляне на тяхната роля на обучители и възпитатели, чрез промяна на перспективата и намиране на нова гледни точки и решения към предизвикателствата, пред които са изправени във всекидневната си работа.

Създаване и управление на екипи за съвместно решаване на проблеми в мултикултурна среда.


Темата е припозната като нужна на всички преподаватели от целевата група, които ще придобият нагласа за взаимна подкрепа, работа в мрежа за взаимодействие и обмяна на опит.

В това обучение прилагаме екипни методи за намиране и прилагане на ефективни решения на всекидневни предизвикателства и трудни казуси.

Обучението използва подходите на менторството и дизайн мисленето за използване на креативен творчески подход при търсенето на идеи и рационалност при анализа и подбора на решения.

Ако имате колебания кое обучение би било най-подходящо за Вас и Вашия екип, не се колебайте да се свържете с нас за консултация. С радост ще създадем подходящото обучение, което отговаря на нуждитена училището и екипа.

Проведени обучения за учители

Трети бюлетин по проекта PAL LAB Вълнуващи новини! Току-що излезе третият бюлетин на проекта PAL Lab по програма Еразъм! Потопете се в най-новите актуални новини, наблюдения и постижения, докато продължаваме пътуването си към иновации и сътрудничество. В секция “Ресурси” можете да намерите всички материали, които сме създали по този и минали проекти. За да прочетете целия бюлетин, натиснете тук: Към бюлетин N.3 – новини от PalLab
Проектът ни Learn and Play беше представен в Европейската платформа за училищно образование Щастливи сме да споделим, че нашият проект Learn and Play, съфинансиран по програма Еразъм+ на Европейският съюз, номер на договора 2019-1-BG01-KA201-062561 беше представен в Европейската платформа за училищно образование. Статията “Игра, диалог и творчество при усвояването на основни умения” представя пет проекта по програма “Еразъм+”, в които се прилагат игри и игровизация, диалог и аргументиране, както и творчески подходи за подпомагане на
Mеждународна среща в Анкара в рамките на проект PalLab На 15 и 16 април 2024 г. екипът ни участва в международна среща в Анкара, в която се включиха на място всички партньори от проекта PalLab. Паралелно дадохме възможност и за онлайн участие на преподаватели и медиатори, които да подкрепят и дадат обратна връзка за работата ни по проекта до сега. В резултат, изработихме материали за предстоящото ни обучение и проведохме ползотворни дискусии. Смятаме, че събитието беше
Втори бюлетин по проекта PalLab Проектът PalLab по програма „Еразъм+“ има вълнуващо развитие. Публикувахме тези развития подробно във втория ни бюлетин и сме развълнувани да ги споделим с вас. Основната ни цел е да се свържем с посредници, преподаватели и създатели на политики и да им предоставим информация за резултатите от изследванията, получени от нашия екип през този период. В тази насока всички партньори успешно проведоха своите встъпителни срещи. Тези срещи предоставиха уникална платформа за
Представяне на проекта PalLab На 21 Октомври се проведе среща, на която представихме проекта ни Pal Lab Erasmus + Project – „Педагогически подходи за повишаване на квалификацията на учители, медиатори и експерти, работещи с ромски деца и младежи – равни възможности и намаляване на преждевременното напускане на училище“, дог. 2022-1-RO01-KA220-SCH-000086373. Целта на проекта е да подкрепи учителите, медиаторите и експертите, работещи с ромски деца и младежи, чрез повишаване на квалификацията им в областта на междукултурното
Пилотирахме програмата за обучение на учители по проект Teach2Learn Успешно пилотирахме програмата за обучение на учители, над която работихме съвместно с нашите партньори по проект Teach2Learn. През уикенда на 18-19.11.2023 се срещнахме с учители, с които проведохме ползотворни дискусии относно съдържанието на програмата, нейната практичност и полезност. Програмата за обучение се състои от 6 обучителни модула, отразяващи 6-те ефективни стратегии за подобряване на уменията на учениците за четене с разбиране, а именно: прогнозиране, правене на