Обучения
за учители

Фондация "Образователно сътрудничество" има над 20-годишен опит в предоставянето на обучения за учители и образователни експерти.

Представените ни по-долу обучения са само част от дългогодишното ни портфолио и са едни от най-търсените обучения:

Обучението стъпва на един от най-иновативните и успешни инструменти за постигане на успех и мотивация коучинга . Обучаемите усвояват уменията да мотивират учениците, да им помогнат да развиват уменията и талантите си, да станат отговорни, активни и ангажирани в учебния процес. Обучението е разделено на 4 важни за учителите теми:

 

Тема 1 - Игрови модели за изучаване на български език от деца, чиито майчин език е различен от българския.

Темата се фокусира върху изграждане и планиране на иновативни методи, разработване и прилагане на игрови модели за преподаване на езика и оценяване на резултатите на учениците, модели на позитивно възпитание и конструктивни подходи за осъществяване на обучение, основаващо се на сътрудничество за постигане на по-добри резултати в мултикултурна среда.

 

Тема 2 - Мотивационни техники за изграждането и поддържането на вътрешна мотивация при работа в мултикултурна среда

Темата е интригуваща за педагози от прогимназиален етап, които работят в среда на липса на интерес към учебния процес и безпричинни отсъствия от училище от страна на учениците, и имат нужда от инструменти за мотивация и самомотивация, умения и техники да поддържат интереса на учениците си чрез разнообразни и креативни модели и игри. Обучаемите преминават през лична работа за преосмисляне на тяхната роля на обучители и възпитатели, чрез промяна на перспективата и намиране на нова гледни точки и решения към предизвикателствата, пред които са изправени във всекидневната си работа.

 

Тема 3 - Коучинг и професионално насочване на застрашени от отпадане ученици в мултикултурна среда

Темата е разработена за преподаватели от гимназиална степен и от професионалните гимназии, които да придобият коучинг умения, чрез които да изграждат осъзната активност у учениците, да ги подкрепят в откриването на силните си страни и да добият увереност за ресурсите, с които разполагат, както и за формулиране на целите и планиране на резултати. Обучението се фокусира и върху умението да съчетават професионалната подготовка с иновативни и креативни методически подходи.

 

Тема 4 - Създаване и управление на екипи за съвместно решаване на проблеми в мултикултурна среда

Темата е полезна за преподаващите в мултикултурна среда, които ще придобият нагласа за взаимна подкрепа, работа в мрежа за взаимодействие и обмяна на опит. Прилагат се екипни методи за намиране и прилагане на ефективни решения на всекидневни предизвикателства и трудни казуси. Обучението използва подходите на менторството и дизайн мисленето за използване на креативен творчески подход при търсенето на идеи и рационалност при анализа и подбора на решения.

 

Продължителност : 32 учебни часа (включва присъствено обучение, групова и самостоятелна работа и решаване на казус).

 

Успешното преминаване на обучението предоставя 2 броя квалификационни кредити. Обучението е включено в Информационния регистър на одобрените програми за повишаване на квалификацията на педагогическите специалисти. (РД09 954.24.01/2017).

 

За повече информация не се колебайте да се свържете с нас!

Темата е много важна за преподаватели в начална училищна степен, от 1 до 4 клас. В това обучение се фокусираме върху:

  • изграждане и планиране на иновативни методи,
  • разработване и прилагане на игрови модели за преподаване на езика и оценяване на резултатите на учениците,
  • модели на позитивно възпитание и конструктивни подходи за осъществяване на обучение,
  • основаващо се на сътрудничество за постигане на по-добри резултати в мултикултурна среда.

Коучинг и професионално насочване на застрашени от отпадане ученици в мултикултурна среда.


Темата е насочена към преподаватели от гимназиална степен и от професионалните гимназии. Те ще придобият коучинг умения, чрез които да изграждат осъзната активност у учениците, да ги подкрепят в откриването на силните си страни и да добият увереност за ресурсите, с които разполагат, както и за формулиране на целите и планиране на резултати.

Обучението ще се фокусира и върху умението да съчетават професионалната подготовка с иновативни и креативни методически подходи.

Мотивационни техники за изграждането и поддържането на вътрешна мотивация при работа в мултикултурна среда.


Темата е насочена към педагози от прогимназиален етап, които работят в среда на липса на интерес към учебния процес и безпричинни отсъствия от училище от страна на учениците.

Ако имате нужда от инструменти за мотивация и самомотивация, умения и техники да поддържане на интереса на учениците си чрез разнообразни и креативни модели и игри, то това обучение е за Вас.

Обучаемите преминават през лична работа за преосмисляне на тяхната роля на обучители и възпитатели, чрез промяна на перспективата и намиране на нова гледни точки и решения към предизвикателствата, пред които са изправени във всекидневната си работа.

Създаване и управление на екипи за съвместно решаване на проблеми в мултикултурна среда.


Темата е припозната като нужна на всички преподаватели от целевата група, които ще придобият нагласа за взаимна подкрепа, работа в мрежа за взаимодействие и обмяна на опит.

В това обучение прилагаме екипни методи за намиране и прилагане на ефективни решения на всекидневни предизвикателства и трудни казуси.

Обучението използва подходите на менторството и дизайн мисленето за използване на креативен творчески подход при търсенето на идеи и рационалност при анализа и подбора на решения.

Ако имате колебания кое обучение би било най-подходящо за Вас и Вашия екип, не се колебайте да се свържете с нас за консултация. С радост ще създадем подходящото обучение, което отговаря на нуждитена училището и екипа.

Проведени обучения за учители

Четвърто обучение на родители по проект “Букварче, бъди ми другарче”, Кайлъка На 24, 25 и 26 ноември 2017 г. в Туристически дом “Кайлъка”, Плевен, се организира обучение за родители по Дейност 3 „Работа с родителите на деца от ромски произход, които възпрепятстват децата си подлежащи на задължителна предучилищна подготовка от редовно посещаване на детска градина или група за предучилищна подготовка“ на проект „Букварче, бъди ми другарче“, BG05M2OP001-3.001-0085-C02, финансиран от Оперативна програма „Наука и образование за
Трето обучение на родители по проект “Букварче, бъди ми другарче” На 20, 21 и 22 октомври 2017 г. в Учебна база на НСИ, с. Сливек, община Ловеч, проведохме обучение за родители. Обучението се осъществи в рамките на Дейност 3 „Работа с родителите на деца от ромски произход, които възпрепятстват децата си подлежащи на задължителна предучилищна подготовка от редовно посещаване на детска градина или група за предучилищна подготовка“ на проект „Букварче, бъди ми другарче“, BG05M2OP001-3.001-0085-C02. Проектът
Второ обучение на родители по проект “Букварче, бъди ми другарче” Осъществихме и второто обучение за родители в Учебна база на НСИ в с. Сливек. Участниците ни са наистина мотивирани да дадат най-доброто на децата си, а ние сме мотивирани да ги подкрепяме! Обученията се осъществяват в рамките на проект „Букварче, бъди ми другарче“, BG05M2OP001-3.001-0085-C02, финансиран от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейските структурни и инвестиционни фондове. Повече
“Заедно живеем, учим, успяваме” – Първо обучение На 13 и 14 май 2017 обучихме на коучинг умения още 45 родители на деца от СУ “Сава Доброплодни” гр. Шумен по проект “Заедно живеем, учим, успяваме”, договор BG05M2OP001-3.002-0104-C01 по ОП “Наука и образование за интелигентен растеж”. Успехът е сигурен, когато всички сме в един отбор-ученикът, учителят и родителят. Затова в нашите проекти включваме винаги и обучение на родители. Благодарим, че ни се доверихте! Повече за проекта
Първо обучение на родители по проект “Букварче, бъди ми другарче” Проведохме първото от предстоящата поредица обучение на родители по проект „Букварче, бъди ми другарче“ по договор BG05M2OP001–3.001 – 0085 по ОП НОИР. Обучението се проведе в град Летница, а неговата цел е да се изградят у обучаемите мотивация и умения да въздействат на децата си да посещават училище и да участват активно в училищните дейности, както и да се изградят умения у родителите за създаване
Официално връчване на договора за проект “Букварче, бъди ми другарче” Днес официално получихме договора за финансиране на проект “Букварче, бъди ми другарче” по ОП НОИР с номер BG05M2OP001–3.001 – 0085. Пректът ще приобщи към образователния процес 40 необхванати деца от малцинствени етнически групи на 3 – 4 годишна възраст и ще подготови за постъпване в училище 50 деца от малцинствени етнически групи на възраст от 5 до 6 години. На децата ще бъдат осигурени допълнителни