Обучения
за учители
Фондация "Образователно сътрудничество" има над 20-годишен опит в предоставянето на обучения за учители и образователни експерти.
Представените ни по-долу обучения са само част от дългогодишното ни портфолио и са едни от най-търсените обучения:
Обучението стъпва на един от най-иновативните и успешни инструменти за постигане на успех и мотивация коучинга . Обучаемите усвояват уменията да мотивират учениците, да им помогнат да развиват уменията и талантите си, да станат отговорни, активни и ангажирани в учебния процес. Обучението е разделено на 4 важни за учителите теми:
Тема 1 - Игрови модели за изучаване на български език от деца, чиито майчин език е различен от българския.
Темата се фокусира върху изграждане и планиране на иновативни методи, разработване и прилагане на игрови модели за преподаване на езика и оценяване на резултатите на учениците, модели на позитивно възпитание и конструктивни подходи за осъществяване на обучение, основаващо се на сътрудничество за постигане на по-добри резултати в мултикултурна среда.
Тема 2 - Мотивационни техники за изграждането и поддържането на вътрешна мотивация при работа в мултикултурна среда
Темата е интригуваща за педагози от прогимназиален етап, които работят в среда на липса на интерес към учебния процес и безпричинни отсъствия от училище от страна на учениците, и имат нужда от инструменти за мотивация и самомотивация, умения и техники да поддържат интереса на учениците си чрез разнообразни и креативни модели и игри. Обучаемите преминават през лична работа за преосмисляне на тяхната роля на обучители и възпитатели, чрез промяна на перспективата и намиране на нова гледни точки и решения към предизвикателствата, пред които са изправени във всекидневната си работа.
Тема 3 - Коучинг и професионално насочване на застрашени от отпадане ученици в мултикултурна среда
Темата е разработена за преподаватели от гимназиална степен и от професионалните гимназии, които да придобият коучинг умения, чрез които да изграждат осъзната активност у учениците, да ги подкрепят в откриването на силните си страни и да добият увереност за ресурсите, с които разполагат, както и за формулиране на целите и планиране на резултати. Обучението се фокусира и върху умението да съчетават професионалната подготовка с иновативни и креативни методически подходи.
Тема 4 - Създаване и управление на екипи за съвместно решаване на проблеми в мултикултурна среда
Темата е полезна за преподаващите в мултикултурна среда, които ще придобият нагласа за взаимна подкрепа, работа в мрежа за взаимодействие и обмяна на опит. Прилагат се екипни методи за намиране и прилагане на ефективни решения на всекидневни предизвикателства и трудни казуси. Обучението използва подходите на менторството и дизайн мисленето за използване на креативен творчески подход при търсенето на идеи и рационалност при анализа и подбора на решения.
Продължителност : 32 учебни часа (включва присъствено обучение, групова и самостоятелна работа и решаване на казус).
Успешното преминаване на обучението предоставя 2 броя квалификационни кредити. Обучението е включено в Информационния регистър на одобрените програми за повишаване на квалификацията на педагогическите специалисти. (РД09 954.24.01/2017).
За повече информация не се колебайте да се свържете с нас!
Темата е много важна за преподаватели в начална училищна степен, от 1 до 4 клас. В това обучение се фокусираме върху:
- изграждане и планиране на иновативни методи,
- разработване и прилагане на игрови модели за преподаване на езика и оценяване на резултатите на учениците,
- модели на позитивно възпитание и конструктивни подходи за осъществяване на обучение,
- основаващо се на сътрудничество за постигане на по-добри резултати в мултикултурна среда.
Коучинг и професионално насочване на застрашени от отпадане ученици в мултикултурна среда.
Темата е насочена към преподаватели от гимназиална степен и от професионалните гимназии. Те ще придобият коучинг умения, чрез които да изграждат осъзната активност у учениците, да ги подкрепят в откриването на силните си страни и да добият увереност за ресурсите, с които разполагат, както и за формулиране на целите и планиране на резултати.
Обучението ще се фокусира и върху умението да съчетават професионалната подготовка с иновативни и креативни методически подходи.
Мотивационни техники за изграждането и поддържането на вътрешна мотивация при работа в мултикултурна среда.
Темата е насочена към педагози от прогимназиален етап, които работят в среда на липса на интерес към учебния процес и безпричинни отсъствия от училище от страна на учениците.
Ако имате нужда от инструменти за мотивация и самомотивация, умения и техники да поддържане на интереса на учениците си чрез разнообразни и креативни модели и игри, то това обучение е за Вас.
Обучаемите преминават през лична работа за преосмисляне на тяхната роля на обучители и възпитатели, чрез промяна на перспективата и намиране на нова гледни точки и решения към предизвикателствата, пред които са изправени във всекидневната си работа.
Създаване и управление на екипи за съвместно решаване на проблеми в мултикултурна среда.
Темата е припозната като нужна на всички преподаватели от целевата група, които ще придобият нагласа за взаимна подкрепа, работа в мрежа за взаимодействие и обмяна на опит.
В това обучение прилагаме екипни методи за намиране и прилагане на ефективни решения на всекидневни предизвикателства и трудни казуси.
Обучението използва подходите на менторството и дизайн мисленето за използване на креативен творчески подход при търсенето на идеи и рационалност при анализа и подбора на решения.