Обучения
за учители

Фондация "Образователно сътрудничество" има над 20-годишен опит в предоставянето на обучения за учители и образователни експерти.

Представените ни по-долу обучения са само част от дългогодишното ни портфолио и са едни от най-търсените обучения:

Обучението стъпва на един от най-иновативните и успешни инструменти за постигане на успех и мотивация коучинга . Обучаемите усвояват уменията да мотивират учениците, да им помогнат да развиват уменията и талантите си, да станат отговорни, активни и ангажирани в учебния процес. Обучението е разделено на 4 важни за учителите теми:

 

Тема 1 - Игрови модели за изучаване на български език от деца, чиито майчин език е различен от българския.

Темата се фокусира върху изграждане и планиране на иновативни методи, разработване и прилагане на игрови модели за преподаване на езика и оценяване на резултатите на учениците, модели на позитивно възпитание и конструктивни подходи за осъществяване на обучение, основаващо се на сътрудничество за постигане на по-добри резултати в мултикултурна среда.

 

Тема 2 - Мотивационни техники за изграждането и поддържането на вътрешна мотивация при работа в мултикултурна среда

Темата е интригуваща за педагози от прогимназиален етап, които работят в среда на липса на интерес към учебния процес и безпричинни отсъствия от училище от страна на учениците, и имат нужда от инструменти за мотивация и самомотивация, умения и техники да поддържат интереса на учениците си чрез разнообразни и креативни модели и игри. Обучаемите преминават през лична работа за преосмисляне на тяхната роля на обучители и възпитатели, чрез промяна на перспективата и намиране на нова гледни точки и решения към предизвикателствата, пред които са изправени във всекидневната си работа.

 

Тема 3 - Коучинг и професионално насочване на застрашени от отпадане ученици в мултикултурна среда

Темата е разработена за преподаватели от гимназиална степен и от професионалните гимназии, които да придобият коучинг умения, чрез които да изграждат осъзната активност у учениците, да ги подкрепят в откриването на силните си страни и да добият увереност за ресурсите, с които разполагат, както и за формулиране на целите и планиране на резултати. Обучението се фокусира и върху умението да съчетават професионалната подготовка с иновативни и креативни методически подходи.

 

Тема 4 - Създаване и управление на екипи за съвместно решаване на проблеми в мултикултурна среда

Темата е полезна за преподаващите в мултикултурна среда, които ще придобият нагласа за взаимна подкрепа, работа в мрежа за взаимодействие и обмяна на опит. Прилагат се екипни методи за намиране и прилагане на ефективни решения на всекидневни предизвикателства и трудни казуси. Обучението използва подходите на менторството и дизайн мисленето за използване на креативен творчески подход при търсенето на идеи и рационалност при анализа и подбора на решения.

 

Продължителност : 32 учебни часа (включва присъствено обучение, групова и самостоятелна работа и решаване на казус).

 

Успешното преминаване на обучението предоставя 2 броя квалификационни кредити. Обучението е включено в Информационния регистър на одобрените програми за повишаване на квалификацията на педагогическите специалисти. (РД09 954.24.01/2017).

 

За повече информация не се колебайте да се свържете с нас!

Темата е много важна за преподаватели в начална училищна степен, от 1 до 4 клас. В това обучение се фокусираме върху:

  • изграждане и планиране на иновативни методи,
  • разработване и прилагане на игрови модели за преподаване на езика и оценяване на резултатите на учениците,
  • модели на позитивно възпитание и конструктивни подходи за осъществяване на обучение,
  • основаващо се на сътрудничество за постигане на по-добри резултати в мултикултурна среда.

Коучинг и професионално насочване на застрашени от отпадане ученици в мултикултурна среда.


Темата е насочена към преподаватели от гимназиална степен и от професионалните гимназии. Те ще придобият коучинг умения, чрез които да изграждат осъзната активност у учениците, да ги подкрепят в откриването на силните си страни и да добият увереност за ресурсите, с които разполагат, както и за формулиране на целите и планиране на резултати.

Обучението ще се фокусира и върху умението да съчетават професионалната подготовка с иновативни и креативни методически подходи.

Мотивационни техники за изграждането и поддържането на вътрешна мотивация при работа в мултикултурна среда.


Темата е насочена към педагози от прогимназиален етап, които работят в среда на липса на интерес към учебния процес и безпричинни отсъствия от училище от страна на учениците.

Ако имате нужда от инструменти за мотивация и самомотивация, умения и техники да поддържане на интереса на учениците си чрез разнообразни и креативни модели и игри, то това обучение е за Вас.

Обучаемите преминават през лична работа за преосмисляне на тяхната роля на обучители и възпитатели, чрез промяна на перспективата и намиране на нова гледни точки и решения към предизвикателствата, пред които са изправени във всекидневната си работа.

Създаване и управление на екипи за съвместно решаване на проблеми в мултикултурна среда.


Темата е припозната като нужна на всички преподаватели от целевата група, които ще придобият нагласа за взаимна подкрепа, работа в мрежа за взаимодействие и обмяна на опит.

В това обучение прилагаме екипни методи за намиране и прилагане на ефективни решения на всекидневни предизвикателства и трудни казуси.

Обучението използва подходите на менторството и дизайн мисленето за използване на креативен творчески подход при търсенето на идеи и рационалност при анализа и подбора на решения.

Ако имате колебания кое обучение би било най-подходящо за Вас и Вашия екип, не се колебайте да се свържете с нас за консултация. С радост ще създадем подходящото обучение, което отговаря на нуждитена училището и екипа.

Проведени обучения за учители

Молба за оферта за извършване на информационни дейности по проект Във връзка с изпълнението на проект “Пътна карта за адаптиране на професионалното образование към нуждите на пазара на труда в община Плевен“, договор № BG05SFOP001-2.025-0082-С01 по програма „Добро управление“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, моля заинтересованите участници да изпратят оферти за извършване на информационни дейности с цел популяризиране на проекта и насърчаване гражданския мониторинг на изпълнението на Споразумението и Плана за действие
Проведохме първата онлайн работна среща на партьорите по проект PalLab На 25 октомви 2022г. проведохме първата онлайн работна среща на партьорите по проект „Педагогически подходи за повишаване на квалификацията на учители, медиатори и експерти, работещи с ромски деца и младежи – равни възможности и намаляване на преждевременното напускане на училище“ (PAL LAB), финансиран по програма Еразъм плюс с участието на партньори от Румъния, Гърция, Турция и Белгия. Фондация „Образователно сътрудничество е българският партньор в проекта. Целта
Започваме работата по нов проект: Teach2Learn Щастливи сме да споделим, че този месец започваме работа по още един интересен и полезен проект – Teach2Learn – Tools for teaching independent learners, финансиран по програма Еразъм плюс! През следващите три години заедно с партьорите ни от Австрия, България, Испания, Португалия, Люксембург и Турция ще работим за създаването на иновативна методология, интерактивни ресурси и педагогически инструменти, основани на геймификацията, за преподаване и усвояване на умения за четене с
Осъществихме финалното събитие за разпространение на резултати по проект Inn2Diversity​ На 31 август 2022 осъществихме финалното събитие за представяне на резултате от работата ни по проект Inn2diversity, споразумение N 2019-1-UK01-KA201-062089, програма “Еразъм плюс. Разказахме в детайли за свършената работа от нас и партньорските ни организации през последните три години. Дори и във времена на пандемия, работата по създаването на различните интелектуални продукти продължаваше, за да имаме изключителни крайни резултати към днешна дата. В събитието се
Запитване за оферта за изследване, идентифициране и структуриране на конкретни предложения за 3 добри практики от България и 3 от ЕС Във връзка с изпълнението на проект “Пътна карта за адаптиране на професионалното образование към нуждите на пазара на труда в община Плевен“, договор No BG05SFOP001-2.025-0082-С01 по програма „Добро управление“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, моля заинтересованите участницида изпратят оферти за изследване, идентифициране и структуриране на конкретни предложения за 3 добри практики
Запитване за оферта за извършване на проучване и анализ на професионално/дуално образование и нуждите на местния пазар в община Плевен Във връзка с изпълнението на проект “Пътна карта за адаптиране на професионалното образование към нуждите на пазара на труда в община Плевен“, договор No BG05SFOP001-2.025-0082-С01 по програма „Добро управление“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, моля заинтересованите участници да изпратят оферти за извършване на проучване и анализ на политиката за професионално/дуално образование и